عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1509
نویسنده : وب سایت پی سی اید

زیبای مقاوم : سامسونگ Galaxy S5 Active معرفی شد

بعد از انتشار خبر و تصاویر فاش شده متعدد، سامسونگ رسماً اسمارت فون Galaxy S5 Active را معرفی و رونمایی کرد. همانند Galaxy S4 Active سال پیش، S5 Active نیز نسخه مقاوم اسمارت فون Galaxy S5 می باشد. در ادامه خبر با معرفی این گوشی با ما باشید.

 

این اسمارت فون با داشتن گواهی IP67 و MIL-spec 810G ، ضدآب، گرد و غبار و ضربه می باشد، البته به یاد داشته باشید که خود Galaxy S5 نیز هردوی این گواهی ها را داشت ولی بعضی از اشخاص نسخه مقاوم را ترجیح می دهند.

برخلاف S4 Active، اسمارت فون S5 Active در مقایسه با S5 اصلی تفاوت چندانی ندارد و تمامی مشخصات سخت افزاری هردو یکی هستند ولی تنها ویژگی اصلی که این اسمارت فون از در مقایسه با S5 برخوردار نیست سنسور اثر انگشت در دکمه صفحه اصلی می باشد که البته باید خاطر نشان شد که این ویژگی چنان هم دلربا و کاربردی نبود. شایان ذکر است که S5 Active از یک دکمه اضافی در کنار گوشی بهره مند است که ‘Activity Zone’ نام دارد، که در واقع جایگاه مرتبط با فعالیت های خارج از خانه می باشد (در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این دکمه منتشر نشده است).

مشخصات این اسمارت فون شامل صفحه نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920، پردازنده چهار هسته ای 2.5 گیگاهرتزی، دو گیگابایت RAM، حافظه ذخیره سازی 11 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو، باطری 2800 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 4.4.2 می باشد.

از هم اکنون Galaxy S5 Active با قیمت 200 دلار با قراردادی 2 ساله و 715 دلار برای بدون قرارداد از سوی اپراتور آمریکایی AT&T بفروش می رسد. ناگفته نماند درصورت خریداری این اسمارت فون شما 50 درصد تخفیف برای Gear Fit دریافت می کنید. Galaxy S5 Active در رنگ های سبز ارتشی، خاکستری تیتانیومی و قرمز یاقوتی موجود است.

منبع: Gsmarena+PhoneArena

http://pcaid.ir

 


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 886
بازدید ماه : 7536
بازدید کل : 559299
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com